mandag 12. desember 2011

Søndag: Cafè Lalo, Brooklyn Bridge, og Century 21.

Igår var egentlig planen veldig klar: Skrive på markedsføringsoppgaven, spise lunsj med en venninne, komme rett hjem å gjøre ferdig markedsføringsoppgaven.

Men, please.
Etter lunsjen dro vi til Brooklyn, og gikk litt rundt der (okei, vi prøvde å finne broen, men vi gikk oss vill ...), før vi gikk over broen for å se Manhattan skyline i mørket ... Men såklart driver de jo å pusser opp broen, så 90% av tiden gikk vi bare mellom svære vegger av presenning å så ingenting. Hurra.
Etter Brooklyn Bridge endte vi av ukjente grunner opp på Century 21 (IKKE min skyld!) - og vips hadde jeg plutselig kjøpt den vesken jeg har siklet på i 2 måneder! TIL HALV PRIS! <3 ....

Uansett - her er noen bilder av Brooklyn Bridge. Jeg tror kameraet mitt har begynt å monge seg litt, for det tar sykt dårlige kveldsbilder i forhold til hva det gjorde rett etter at jeg kjøpte det ... Duste kamera..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar