mandag 12. desember 2011

Boston

Boston var en herlig liten by! <3
Skjønte virkelig hvor mye jeg savnet Oslo, og en hverdag litt mindre hektisk enn i New York ... Ikke at hverdagen EGENTLIG er så hektisk i New York, sånn egentlig - det bare føles sånn ....
Anyways, jeg var superturist og gikk rundt hele tiden, og til tross for deres latterlige gatesystem (alle gatesystem som ikke er sånn som New York, er nå latterlige!), så klarte jeg å finne frem stort sett hele tiden. Ikke at jeg egentlig prøvde å finne noe, men jeg kom meg alltids tilbake til hotellet - og det er jo fint? (Ikke at det var så vanskelig igrunn, ettersom det er røde streker rundt om i hele byen for å vise alle de gamle historiske stedene - og jeg bodde rett ved siden av.. Ganske praktisk altså!)
Jeg var faktisk så turist at jeg hoppet på en turisttralle, som kjørte rundt i byen med en guide. Etter 5 stopp gadd jeg ikke mer, og hoppet av for å dra til Boston University istedenfor .... (For de som ikke vet det, så skulle jeg egentlig begynne på Boston University, men bestemte meg i siste liten for å heller gå på Berkeley College i New York ... Ja, siste liten - 9 måneder i forveien ... Claudia da ...)

Anyways - ettersom jeg ikke er så veldig glad i blogge egentlig, så gjør jeg som jeg alltid gjør; viser haugevis med bilder istedenfor! ;)


2 kommentarer: