fredag 2. desember 2011

Jekyll & Hyde

Da var resten av familien reist hjem, og livet begynner så smått og gå tilbake til normalt.
Med andre ord: SKOLE!
(Seriøst, selv om det er barneskole og nivået er latterlig lavt - så er det innleveringer hele tiden! Gleder meg til norsk skole med høyt nivå, og ingen innleveringer før eksamen på slutten av året! Good times!)

Anyways ....

Forleden dag dro mamma meg med på resturant, og såklart dro hun meg med på et sted som heter "Jekyll & Hyde" .... Det kom menn flyvende fra taket, det var vortesvin på veggen som snakket, det var en hovmester som liksom skulle ha vært død i 100 år som gikk å slepte seg rundt mens han lo i ørene til folk. Forøvrig prøvde han å leke på facebooken min. Dust ass.
Needless to say, jeg gikk ifra mamma halvveis i middagen. Nei, slikt kan jeg ikke gå med på altså!

Sykt dårlige bilder, men så var det jo et sykt dårlig sted også.

3 kommentarer:

  1. haheah, dit hadde jeg alltid lyst å dra. Men jeg gjorde det aldri .. Men jeg har fremdeles lyst. Selv om du sier det var teit ;)

    SvarSlett
  2. Du kommer sikkert til å like det. Det var sære rare greier, og masete folk. Dessuten var maten kjip - men det er vel ikke maten folk drar dit for heller ...

    SvarSlett
  3. Eller, nei, la meg heller si det slik: For en som får panikk av at folk kler seg ut, så var dette virkelig ikke et kult sted å være. Men sikkert gøy for alle andre som syns sånt er gøy.

    SvarSlett