lørdag 26. november 2011

Black Friday

Black Friday er dagen etter Thanksgiving, som liksom byr på helt eksepsjonelle salg og tilbudspriser ... Ettersom jeg har fått besøk av både storesøster, svigerbror og mor for helgen, så tok vi turen til Woodbury Commons - som er en outlet-by i upstate New York, ca. 1 time fra Manhattan. Det var en kjempesøt liten konstruert handleby, med masse julemusikk og god stemning.
Tok ikke så mange bilder, for jeg var altfor opptatt med å shoppe, eller bære shoppingposer fra "The Gap" - for der tok søster helt av! ... Og jeg fikk endelig tak i de conversene jeg har lett etter, og verdens søteste kjole!
(Selvfølgelig klarte jeg å søle masse på kjolen når jeg var ute å spiste senere på kvelden - så jeg får bare levere den inn til rens og håpe på at de klarer å redde den!)
Anyways.
Det var kaos, men ikke i nærheten av så mye kaos som vi var forberedt på ... Amerikanere ass ..
Det eneste jeg egentlig reagerte på var at den mest massive køen var til "Coach" ... Jeg mener, seriøst? YSL, Prada og Chloe lå rett ved siden av - og hadde ikke noe kø, men "Coach", DER skal de handle .... Amerikanere ass ....

1 kommentar:

  1. Hej, der har jeg også vært! Det beste kjøpet var en lilla skinnponcho fra Diesel ... den en til nå ubrukt :O

    SvarSlett