fredag 2. desember 2011

Dagen Guro dro fra meg

For 2 dager siden bestemte Guro seg for at nok var nok, og at det var på tide å dra hjem til Norge.
Jeg prøvde flere ganger å overbevise henne om at det var en KJEMPEIDE å heller la meg dra hjem, så kunne hun bare ta noen eksamener for meg, OG få bli i New York lenger! Win win right?
Men neida, hjem skulle hun. Håpløse greier.

Forøvrig var det jo litt trist. Guro har vært mamacita'en min i 2 1/2 måned.
For å ikke være så veldig triste hele tiden, dro vi å spiste kake istedenfor! Vi dro på "Le Pain Quotidien" - som forøvrig er blitt favorittcafè over alle favorittafèer. (Men det er egentlig bare fordi de har digge kaker der!)

Vi spiste kake, drakk vin, og snakket om livet. Ganske fint igrunn. Særlig den delen med vinen.

3 kommentarer:

  1. dårlig gjort å stikke fra deg :P
    Men dere fikk jo hvertfall kost dere og spist hva enn det er som ser så sykt godt ut på det første bildet ditt!

    SvarSlett
  2. Den første kaken er en bær-terte. Og kanskje noe av det beste jeg har spist her i New York. Jeg lover å ta deg med på en av de mange cafeene de har, så du kan få smake på den! :D

    SvarSlett